تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زشت‌ترین خودروهای بازار آمریکا را ببینید!

گاهی اوقات برخی از تولید کنندگان مطرح خودرو در دنیا، محصولاتی را طراحی و تولید می کنند که به هیچ وجه باور کردنی نیست! در واقع زشت بودن یک خودرو موضوع خیلی عجیبی نبوده و به هیچ وجه نمی توان برای آن دلیلی جست و جو کرد!

بازار خودروی ایالت متحده یکی از بزرگترین بازارهای خودرو در دنیا محسوب می شود، طبیعی است که تنوع خودروها در این بازار بسیار زیاد است. اما خب، اگر بگردیم محصولات عجیب و زشت نیز در آن زیاد پیدا میشود.

در ویدئوی زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری مشترک چرخان وکلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، زشت ترین خودروهای تولید شده در آمریکا را باهم می بینیم!

راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 22 سری به چرخان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زشت‌ترین خودروهای بازار آمریکا را ببینید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..