تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع چهار قتل در پایتخت در کمتر از 24 ساعت/ سلاخی خانواده تبعه بیگانه در تهران

سلامت نیوز: 24 ساعت گذشته تهران با وقوع چهار جنایت فجیع پایان یافت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، در نخستین جنایت که شامگاه دیروز رخ داد،دختر جوان با ضربات چاقو پدرش را به قتل رساند. این دختر پس از دستگیری مدعی شد پدرم از من پول می خواست و چون نمی خواستم این پول را در اختیارش قرار دهم او را کشتم.

در دومین جنایت پیرزنی تنها قربانی سرقت شد. در این پرونده پیرزن که به تنهایی در خانه اش زندگی می کرد،قربانی جنایت شده بود. با حضور تیم های ویژه قتل تهران در محل و بررسی های اولیه کارآگاهان، فرضیه قربانی شدن پیرزن تنها به علت سرقت قوت گرفت.

در آخرین جنایت شب گذشته تهران، افرد یا افراد ناشناسی با ورود به خانه یکی از اتباع افغانستان اقدام به قتل دو نفر کرده و دو عضو دیگر این خانواده را به شدت با چاقو مجروح کردند.

با تشکیل پرونده این جنایت ها،قاضی ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی، به تیمی از کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور رسیدگی به این جنایت ها را صادر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع چهار قتل در پایتخت در کمتر از 24 ساعت/ سلاخی خانواده تبعه بیگانه در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..