تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




UCI دوپینگ رکابزن ایران را تایید کرد

کد خبر: ۴۸۳۸۰۷

۹  بازدید

فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری دوپینگ رکا‌بزن تیم پیشگامان را تایید کرد.

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری رسما اعلام کرد که رحیم امامی رکابزن پیشین تیم پیشگامان کویر یزد از مواد نیروزا استفاده کرده است.  این دوچرخه‌سوار سال گذشته و در حالی که عضو تیم پیشگامان بود در رقابت‌های تور جالاجای مالزی دوپینگ کرده بود.

این دومین دوچرخه‌سوار تیم پیشگامان است که دوپینگی می‌شود به همین دلیل فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری تیم پیشگامان را تهدید کرده که اگر یک رکابزن دیگر از این تیم از مواد نیروزا استفاده کند و دوچرخه‌سواران دوپینگی‌اش به عدد 3 برسند، همه رکابزنان تیم پیشگامان از حضور در کلیه رقابت‌های فصل محروم خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «UCI دوپینگ رکابزن ایران را تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..