تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه شفاف سازی به زودی منتشر می‌شود

مدیر عامل بورس تهران با بیان اینکه مطالبات سنواتی سود سهام و نرخ سود آتی جزء ثمن معامله بلوکی سرمایه گذاری ملی ایران نیست، از انتشار نامه شفاف سازی در این باره خبر داد.

به گزارش شمانیوز: مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران از انتشار نامه شفاف سازی بانک تجارت در مورد شائبه شرایط واگذاری معامله بلوکی "ونیکی" در اسرع وقت خبر داد و گفت: بر اساس مدارک ارایه شده مطالبات سود سهام بانک تجارت و نرخ سود 15 درصدی اقساط 5 ساله در قیمت پایه تعیین شده محاسبه نشده و جزء ثمن معامله نیست.

حسن قالیباف اصل گفت: در نحوه واگذاری این دارایی بطور سهوی موارد عنوان شده و بر این اساس مقرر شده بانک تجارت با انتشار نامه شفاف سازی ضمن اعلام محاسبات جداگانه قیمت پایه پیشنهاد شده بر اینکه مطالبات سود سهام جزء ثمن معامله نیست تاکید کند.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه شفاف سازی به زودی منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..