تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیتی‌پسند در عصر یخبندان گرفتار می‌شود؟

کد خبر: ۴۸۳۷۷۹

۷۳۵  بازدید

ایسنا: لیگ برتر فوتسال در هفته هفدهم به دلیل رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی تعطیل شده بود و قرار است بازی‌هایش فردا (سه‌شنبه) در شهرهای مختلف کشور برگزار شود.

در حساس ترین بازی هفته،‌ دبیری تبریز میزبان گیتی پسند اصفهان است. تیمی که هفته پیش هم در تبریز مقابل مس سونگون تن به شکست داد و بعد از این بازی در تبریز ماندگار شده تا برای مصاف با دبیری آماده شود. گیتی پسند که در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ تنها به دو برد نیاز دارد،‌ این روزها با حواشی بسیاری دسته و پنجه نرم می کند و جدل لفظی جاوید با سرمربی تیم بعد از بازی با مس، جو این تیم را متشنج کرده است. جاوید نیز از سوی باشگاه،‌ کنار گذاشته شده و گیتی پسند در این بازی، ملی پوش تاثیرگذارش را در اختیار نخواهد داشت. این بازی در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار می شود؛ سالنی که گیتی پسندی ها خاطره خوبی از آن ندارند و اغلب بازی های دو تیم در این ورزشگاه با برتری دبیری همراه بوده است.

همچنین مس که با ۶ امتیاز کمتر از گیتی پسند، دومین مدعی قهرمانی لیگ محسوب می شود، در مشهد رو در روی فرش آرا قرار خواهد گرفت. مسی‌ها که با برد هفته پیش مقابل گیتی پسند، به ادامه راه امیدوار شده‌اند، با امید شکست صدرنشین به مصاف مشهدی‌ها می‌روند. همچنین تاسیسات دریایی تهران که با وحید شمسایی روزهای ناآرامی را سپری می‌کند،‌ میزبان شهرداری ساوه است. تاسیسات دریایی در این بازی محمدرضا سنگ سفیدی را در اختیار ندارد و باید رو در روی حریفی قرار بگیرد که با مغلوب کردن دبیری در هفته بیست و سوم، برای مدعیان خط و نشان کشیده است.

تیم‌ حفاری اهواز هم که مثل تاسیسات دریایی تهران امید چندانی به قهرمانی ندارد، میهمان طرح و توسعه قزوین است.

برنامه کامل هفته هفدهم: (هفته معوقه لیگ)

سه شنبه ۳ اسفند ۹۵ – ساعت ۱۶

یاسین پیشرو قم – شهروند ساری

دانشگاه آزاد تهران – آذرخش بندرعباس

لبنیات ارژن فارس – مقاومت البرز

فرش آرا مشهد – مس سونگون ورزقان

دبیری تبریز – گیتی پسند اصفهان

شهرداری ساوه – تاسیسات دریایی تهران

طرح و توسعه الوند – ملی حفاری اهواز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیتی‌پسند در عصر یخبندان گرفتار می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..