تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جی 6 ال جی از دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در پشت بهره خواهد برد

ال‌جی تیزر جدیدی را در رابطه با نسل بعدی گوشی‌ پرچمدار خود منتشر کرده که نشان از بهره‌گیری از دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در پشت جی ۶ دارد.

ال‌جی همچون سنت سال‌های اخیر خود، پیش از رونمایی از نسل جدید پرچمدارش اقدام به انتشار تیزرهایی برای ارائه‌ی اطلاعات در رابطه با نسل جدید پرچمدارش می‌کند. آخرین تیزری که ال‌جی ساعاتی پیش منتشر کرده، نشان از بکارگیری دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در پشت جی ۶ با زاویه‌ی دید ۱۲۵ درجه‌ای دارد.

در روزهای اخیر تصویری منتسب به پنل پشتی جی ۶ ال‌جی منتشر شده بود که نشان از بکارگیری دوربین دوگانه در پشت گوشی با چینشی شبیه به وی ۲۰ داشت. ال‌جی با انتشار پستی در وبلاگ خود، علاوه بر تایید اینکه جی ۶ از وجود دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد، به این نکته نیز اشاره کرده که زاویه‌ی دوربین سلفی مورد استفاده در جی ۶ حدود ۱۰۰ درجه خواهد بود.

تیزر جدید جی 6 ال جی

براساس تیزر ال‌جی، زاویه‌ی دید دوربین دوگانه پشت گوشی نیز ۱۲۵ درجه خواهد بود. براساس اطلاعات ارائه شده، با توجه به اینکه جی ۶ از وجود یک نمایشگر با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد، کمپانی کره‌ای ویژگی‌هایی را در دوربین این گوشی هوشمند اضافه کرده تا از مزایای این نمایشگر استفاده کند.

براساس اطلاعات ارائه شده این دوربین قادر است تا تصاویری را با نسبت تصویر یک به یک ثبت کند که از این‌رو می‌توان این تصاویر را به راحتی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. از دیگر قابلیت‌های دوربین جی ۶ باید به ایجاد تصاویر گیف از تصاویر پشت سرهم، تصاویر پانوراما ۳۶۰ درجه، حالت ثبت تصاویر غذا با اشباع رنگ و همچنین فیلترهای جدید اشاره کرد.

آخرین تصاویر فاش شده از جی ۶ نشان از این دارد که نمایشگر این گوشی‌هوشمند از قابلیت Always On بهره می‌برد. از جزئیات نمایشگر ال‌جی باید به سایز ۵.۷ اینچی آن با رزولوشن +QHD، تراشه اسنپدراگون ۸۲۱، گوگل اسیستنت و مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد. انتظار می‌رود نسل جدید پرچمدار ال‌جی طی مراسمی ۸ اسفندماه در کنگره‌ی موبایل بارسلونا رونمایی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جی 6 ال جی از دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در پشت بهره خواهد برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..