تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی سومین تامین کننده باتری گوشی گلکسی اس ۸ می‌شود

سامسونگ به هر دری می‌زند تا باتری گوشی در راه خود گلکسی اس ۸ بدون هیچ مشکلی باشد و از طرف دیگر می‌خواهد به این اطمینان برسد که همه گزینه‌ها را در این زمینه مد نظر قرار داده و آزمایش کرده است.

از این جهت، این شرکت سامسونگ در تلاش است تا سومین تامین باتری گوشی‌های خود را انتخاب کند و در این خصوص علاوه بر دو شرکت Samsung SDI و Amperex گوشه چشمی هم به Sony دارد.

درست است که سونی کار و کسب خود در زمینه باتری را به شرکت Murata فروخته است اما این معامله به قول معروف هنوز جوش نخورده و تا قبل از ماه ژوئیه در اختیار سونی خواهد بود و روی همین اصل از قرار قول‌هایی به سامسونگ برای تامین باتری گوشی داده است.

بر اساس نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، سونی بنا است تا بخشی اندک از باتری‌های گوشی‌های سامسونگ را فراهم کند و این البته به شرطی است که دو شرکت دیگر یعنی Samsung SDI و Amperex به هر دلیلی از عهده تعهدات خود به سامسونگ برنیایند.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی سومین تامین کننده باتری گوشی گلکسی اس ۸ می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..