تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با واردات دام زنده مخالف هستیم

رئیس انجمن صنفی گاوداران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان درباره واردات دام زنده اظهار داشت: با وجود آنکه به میزان کافی دام در کشور وجود دارد اما در پی گرانی های اخیر دولت برای کاهش قیمت گوشت در بازار اقدام به کاهش تعرفه و تخصیص ارز آزاد برای واردات نموده که این امر به زیان تولیدکنندگان است.

وی افزود: با شیوع آنفولانزای مرغی و نگرانی مردم در مصرف گوشت سفید، تقاضا برای گوشت قرمز افزایش یافته و واردات دام زنده مُسکنی برای کاهش قیمت‌ها است، چرا که امکان شیوع بیماری‌های مختلف نظیر تب‌برفکی به کشور وجود دارد که این امر اثرات نامطلوبی بر تولید خواهد داشت.

مقدسی با اشاره به اینکه مخالف واردات دام زنده هستیم، ادامه داد: افزایش تقاضا برای گوشت قرمز مقطعی است، از این رو نیازی به واردات دام زنده نداریم.

رئیس انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه کاهش تعرفه در قیمت گوشت تاثیر گذار نبوده است، تصریح کرد: راهکار دولت در این زمینه نه تنها موثر نبوده بلکه افزایش واردات این محصول را به همراه داشته که این امر نتیجه ای جز ضربه به تولید داخل در بر ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با واردات دام زنده مخالف هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..