تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرغ و گوشت بازار شب عید تأمین است/عرضه گوشت مرغ منجمد ۵۵۰۰تومان

گودرزی نماینده شرکت پشتیبانی امور دام با ارایه گزارشی در رابطه با وضعیت قیمت گوشت قرمز و مرغ اظهار داشت: در ماه‌های گذشته مشکلاتی وجود داشت که باعث افزایش قیمت گوشت قرمز شده است، اما علی‌رغم مشکلات موجود روز گذشته سردخانه تهرانپارس به عنوان سردخانه پایلوت در نظرگرفته شده است که مقرر شد گوشت‌های وارداتی در این سردخانه دپو و از این محل به بازار توزیع شود.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که مانع رسیدن ما به اهدافمان شده است، این است که آمار دقیقی از وارد کننده‌های گوشت در دست شرکت پشتیبانی وجود نداشت و مجوز‌ها از طریق وزارت صنعت و معدن صادر می‌شد.

نماینده شرکت پشتیبانی امور دام در رابطه با میزان گوشت و مرغ ذخیره شده در سردخانه‌ها گفت: در حال حاضر میزان ذخیره گوشت گوساله ۲ هزار تن و مرغ منجمد ۹ هزار تن در استان تهران است.

گودرزی در رابطه با سازوکار توزیع گوشت و مرغ در بازار تصریح کرد: سازوکار توزیع گوشت مانند سال‌های گذشته از طریق سازمان میادین و فروشگاه‌ها به محض افزایش قیمت انجام می‌شود، همچنین فروشگاه‌های اتحادیه ماهی و پرندگان هم برای توزیع گوشت قرمز اعلام آمادگی کرده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای گوشت مرغ مبلغ ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت گوساله مخلوط ۲۲ هزار تومان، سردست ۲۲ هزار تومان و گردن ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

نماینده شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برای توزیع گوشت و مرغ در شب عید در استان تهران در ۵ نمایشگاه بهاره غرفه هایی در نظر گرفته شده است.

محمدی رئیس سازمان حمایت از دام در ادامه جلسه اظهار داشت: برای تنظیم بازار گوشت گرم واردات از سه کشور مغولستان، نیوزلند و استرالیا در دستور کار قرار گرفته است اما این سه کشور بعد مسافت زیادی با کشور ما دارند، در صورتی که دولت بحث اختصاص هواپیما برای واردات گوشت را در نظر گیرد، مشکل واردات گوشت حل می‌شود.

وی افزود: طبق سال‌های گذشته میزان تقاضای گوشت در ایام عید 2 برابر می‌شود.

منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی در استان تهران در ادامه این جلسه اظهار داشت: گوشت گوسفند زنده در حال حاضر در بازار با قیمت 15 هزار تومان به فروش می‌رسد و تقریبا 15 درصد لاشه گوشت است، در نتیجه باید قیمت گوشت گرم در بازار 34 تا 35 هزار تومان باشد اما امروز با این قیمت فاصله داریم.

زربخش نماینده توزیع میوه در بازار در ادامه جلسه اظهار داشت: برای شب عید 22 تن سیب در استان تهران ذخیره شده است اما سیاست‌گذاری بر روی ذخیره 700تن است.

وی افزود: مشکلی برای ذخیره سیب در استان وجود ندارد، تاکنون 3 هزار و 500 تن از 4 هزار تن پرتقال شمال خریداری شده است و به تهران منتقل شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرغ و گوشت بازار شب عید تأمین است/عرضه گوشت مرغ منجمد ۵۵۰۰تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..