تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم غذایی برای پسرزایی، فهرست کامل

تصمیم به بچه دار شدن داریم، رژیم غذایی جهت پسردار شدن چی هست؟

سوال:

باسلام عرض ادب و احترام، بنده در حال حاضر 4 ماه است که ازدواج کرده ام و تصمیم به بچه دار شدن داریم لذا تقاضا می کنم با توجه به اینکه از همسر اولم یک فرزند دخترم دارم و از وی متارکه کرده ام رژیم غذایی جهت پسر دار شدن به اینجانب و خانمم ارائه فرمایید.

جواب:

باید از دوماه قبل از بارداری تا دو ماه ابتدای بارداری رژیم غذایی را رعایت کنید. مصرف کلسیم و منیزیوم حذف شود یعنی لبنیات نخورید و در عوض میوه و سبزیجات زیاد مصرف کنید ( بجز کاهو کرفس اسفناج ) . تخم مرغ شکلات بیسکویت مصرف نشه. مواد غذایی گرم استفاده شود مثل ارده شیره خرما عسل . و مواد غذایی سرد استفاده نشه مثل برنج سفید ماهی و... .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم غذایی برای پسرزایی، فهرست کامل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..