تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردردهای زمان پریود، دلیلش چیه؟

قبل و موقع پریودم سردرد شدید در طرف چپ سرم دارم. علت این سردردها چیه؟

سوال:

من قبل و موقع پریودم سردرد شدید در طرف چپ سرم دارم. طوریکه حس میکنم سمت چپ سرم سرده و با گرم نگه داشتن اون بهتر میشه . علت این سر دردها چیه؟ درمانش چیه؟

جواب:

دوست عزیز. سردردهای ضربان دار همرا با تهوع و استفراغ و معمولا یکطرف صورت گیجگاه و یک چشم میگرن قاعدگی نامیده می شود. بعلت کاهش استروژن قبل از قاعدگی است که در برخی افراد بروز میکند. ماساژ ناحیه گیجگاه با دوانگشت سبابه و وسط. میتواتید از قرص استامینوفن هر 8 ساعت استفاده کنید. نوشیدن آب زیاد در این مدت. خوردن مواد دارای کلسیم. مصرف موادی که منیزیوم و ویتامین b بیشتری دارند. بادام اسفناج دانه تخم کتان. روغن  اسطوخودوس برای ماساژ. روغن نعنا یا بوییدن نعنای تازه. روغن ریحان یا بوییدن ریحان تازه. مصرف دمنوش زنجبیل یا قرص زنجبیل. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردردهای زمان پریود، دلیلش چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..