تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای یمنی سامانه دفاع موشکی عربستان را از کار انداختند

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شده اند که سامانه آمریکایی پاتریوت که ارتش عربستان مجهز به آن است را از کار بیندازند.

نیروهای یمنی سامانه دفاع موشکی عربستان را از کار انداختندبه گزارش «شیعه نیوز»، یک مقام نظامی در یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن گفته است که حملات اخیری که یگان موشکی این کشور به وسیله موشک های بالستیک علیه اهداف نظامی عربستان به اجرا در آورده است با دقت بالایی ترتیب داده شده اند.

وی اظهار داشت که یگان موشکی یمن توانسته است که پیشرفته ترین سامانه دفاع موشکی آمریکا به نام پاتریوت را که سال گذشته ارتش عربستان به آن مجهز شد از کار بیندازد.

این مقام نظامی یمن افزود که هدف قرار گرفته شدن سامانه "پاتریوت" دستاوردی بزرگ در جنگ الکترونیک میان یمن و نیروهای متجاوز به شمار می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای یمنی سامانه دفاع موشکی عربستان را از کار انداختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..