تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همبستگی پاپ فرانسیس با مردم عراق، پاکستان و کنگو

پاپ فرانسیس رهبرمذهبی کانولیک ها روز یکشنبه با ملت های عراق، پاکستان و کتگو ابراز همبستگی کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، رهبر مذهبی کاتولیک ها در پایان مراسم مذهبی روز یکشنبه با ابراز همبستگی با ملت هایی که به خاطر خشونت و جنگ مورد رنج و درد قرار گرفته اند، گفت: من به مردم پاکستان و عراق فکر می کنم که در روزهای اخیر مورد حملات بی رحمانه تروریستی قرار گرفته اند و برای قربانیان، مجروحان و خانواده آنها دعا می کنم.

وی افزود: دعا کنیم تا قلب هایی را که از نفرت سخت شده اند، در آفریقا، خاورمیانه، آسیا و تمام اماکنی که به خاطر جنگ و خشونت رنج می بینند، به صلح تبدیل شود. اقدامات تلافی جویانه هرگز به سوی راه حل درگیری ها، حتی در خانواده ، نمی انجامد.

پاپ همچنین خواستار صلح در کنگو شد و گفت: متاسفانه اخبار درگیری های قومی در منطقه کاسای مرکزی در جمهوری دمکراتیک کنگو می رسد. من درد شدید قربانیان آن را احساس می کنم، بویژه کودکان زیادی که از خانواده هایشان و مدارس جدا شده اند و به عنوان سرباز مورد استفاده قرار می گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همبستگی پاپ فرانسیس با مردم عراق، پاکستان و کنگو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..