تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای آل خلیفه یورش به شهرک های بحرین را از سرگرفت

نیروهای آل خلیفه به خانه های شهروندان در شهرک " البلاد القدیم" در حومه منامه پایتخت بحرین یورش بردند. دیده شده که خودرو های نظامی به محله های مسکونی شهرک هجوم برده و به تعدادی از خانه ها حمله ور شدند.

به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای آل خلیفه به خانه های شهروندان در شهرک " البلاد القدیم" در حومه منامه پایتخت بحرین یورش بردند. دیده شده که خودرو های نظامی به محله های مسکونی شهرک هجوم برده و به تعدادی از خانه ها حمله ور شدند.

این شهرک هم زمان با سیل تظاهراتی که در سرتاسر کشور در راستای تداوم انقلاب و سقوط رژیم آل خلیفه در جریان است، شاهد تظاهرات و اعتراضات مداوم بوده است. در همین رابطه درگیری شدیدی بعد از اینکه نیروهای رژیم تظاهر کنندگان را هدف گازهای سمی و تیرهای ساچمه ای قرار دادند، بوجود آمد که گروه های معترض مجبور به استفاده از ابزار دفاعی و واکنش شدند. معترضین خیابان ها را با لاستیک ها بستند و با قرار دادن مخزن ها و کانتینر ها، خیابان های متصل به خیابان اصلی را مسدود کردند.

در همین رابطه، اجتماع گسترده انقلابیون و معترضین در شهرک محاصره شده "الدراز" در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم مسیر خود را ادامه می دهد. اجتماع کنندگان تصاویر شهدای آزادی را به دست گرفته و شعارهایی مبنی بر سقوط رژیم آل خلیفه سردادند. سردی هوا و دگرگونی آب و هوا  مانع حضور گسترده مردم در محل اجتماع نشد، بدین صورت که این اجتماع امروز در میان محاصره تنگاتنگ نظامی و تهدیدات رژیم وارد دویست و بیست و ششمین روز می شود.

صحنه تظاهرات دیروز نقاط مختلف کشور را در بر گرفت و شهروندان شهرک "عالی" در تظاهراتی سالگرد 18 فوریه 2011 و شهادت رضا بوحمید در پی باز کردن میدان شهدا و خیزش جمعیت مردمی به سمت میدان بعد از جنایت پنج شنبه خونین را زنده نگه داشتند. هم چنین تظاهرات اعتراض آمیز در شهرک های "ستره، المعامیر، العکر، نویدرات" و مناطق دیگر بحرین به راه افتاد.

در راستای تداوم فعالیت های «انقلاب محراب» که مردم بحرین هر شنبه در یادبود جنایت ویرانی بیش از 30 مسجد توسط نیروهای آل سعود و آل خلیفه در سال 2011 م صورت می دهند، شهروندان در محل مسجد ویران شده شهرک "الزنج" نماز جماعت برپا کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای آل خلیفه یورش به شهرک های بحرین را از سرگرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..