تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بی‌سابقه مردم آمریکا در روز درهای باز مسجد دنور

مسجد دنور که از نوامبر سال گذشته هر ماه یک بار درهایش را به روی غیرمسلمانان شهر باز می‌کند، برای نخستین بار شاهد حضور بی‌سابقه مردم بود.

به گزارش «شیعه نیوز»، جامعه اسلامی شهر دنور، پایتخت ایالت کلرادوی آمریکا بعد از ظهر روز گذشته روز درهای باز برگزار کرده و شاهد حضور بی سابقه مسلمانان و غیرمسلمانان این شهر بود. این مرکز اسلامی از نوامبر سال گذشته تا کنون، ماهی یک بار روز درهای باز برگزار کرده و مردم را دعوت به حضور در مراسم اسلامی می‌کند، اما تاکنون چنین جمعیتی از مردم را به خود ندیده بود.

محمود مالکی میزبان این روز درهای باز گفت: این بزرگترین جمعیتی بود که تاکنون دیده بودیم و حضور مردم به گونه‌ای بود که اعضای مسجد مجبور شدند صندلی‌های بیشتری برای میهمانان بیاورند.

این نشست با یک سخنرانی کوتاه و مختصر درباره منشاء، باورها، اعمال و فرهنگ اسلامی آغاز شد. سپس مسلمانان به نماز جماعت ایستاده و در پایان جلسه نیز به سئوالات غیرمسلمانان آمریکایی درباره اسلام پاسخ داده شد.

بعضی از مردم سئوالاتی درباره تفاوت میان اسلام در فرهنگ‌های مختلف و بخش‌های مختلف دنیا پرسیده و عده دیگر نیز پرسش‌هایی درباره لباس مسلمانان و چگونگی حمایت درست از همسایگان مسلمان‌شان داشتند.

مالکی درباره سئوالات مردم گفت: به نظر من سئوال بد وجود ندارد. و ما از هر نوع کنجکاوی درباره اسلام استقبال می‌کنیم.
وی افزود: اینکه می‌بینیم مردم به اینجا می‌آیند و توجه نشان داده و می‌خواهند بیشتر بدانند حس خوبی است. می‌توان کنجکاو بودن یا در مقابل اهانت را به خوبی در کلام فرد تشخیص داد.
لیزا بتچی از دنور که تاکنون به مسجد نیامده بود می‌گوید: ما می‌خواستیم بیشتر بدانیم. قصد داشتیم مردمی را ملاقات کنیم که تصور می‌کردیم با ما متفاوت هستند اما به این نتیجه رسیدیم که بسیار با ما شباهت دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بی‌سابقه مردم آمریکا در روز درهای باز مسجد دنور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..