تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیحات مدرن امریکا هم نتوانست آل سعود را نجات دهد

تسلیحات مدرن امریکایی تا به امروز نتوانسته برتری قالب قبولی برای عربستان به ارمغان بی آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، ارتش یمن در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده، با وجود تجهیز رژیم آل سعود به مدرن ترین تسلیحات نظامی از جمله موشک های پیشرفته  "پاتریوت"، رزمندگان یمنی در جدیدترین دستاورد خود توانسته اند موشک های بالستیکی را تولید کنند که دقت بسیار بالایی دارد و سیستم مدرن "پاتریوت" رژیم آل سعود قادر به مهار آن نیست.

 این خبر را المراسل نت یمن منتشر کرده، در ادامه این بیانیه آمده است: مجاهدان یمنی در شرایطی بسیار دشوار و در زمانی کم توانسته اند قدرت دفاعی این کشور را به شکل چشم گیری افزایش دهند تا جایی که توانسته ایم به برتری نسبی درمقابل متجاوزان عربستانی دست یابیم.

 این در حالی است که عربستان سال گذشته هزینه سنگینی برای خرید سیستم ضد موشک پاتریوت متقبل شد، اما در عمل هیچ نتیجه ی مثبتی برای او در پی نداشته و موشک های ساخت یمن می توانند مراکز حساس و حیاتی عربستان را هدف قرار دهند.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیحات مدرن امریکا هم نتوانست آل سعود را نجات دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..