تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع شهردار مسلمان لندن درباره فرمان ضد مهاجرتی ترامپ

گروه بین‌الملل: «صادق خان»، شهردار مسلمان لندن دیروز، 1 اسفند، در برنامه‌ای تلویزیونی بار دیگر بر مواضع خود علیه سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا تأکید و فرمان ضدمهاجرتی ترامپ را شرم‌‌آور توصیف کرد.

موضع شهردار مسلمان لندن درباره فرمان ضد مهاجرتی ترامپ 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه ایندیپندنت، در‌حالی‌که گزارش‌ها دیروز از تصمیم ترامپ برای سخت‌تر کردن قوانین علیه هفت کشور اسلامی خبر می‌داد، صادق خان در این برنامه تلویزیونی گفت: ممنوعیت این کشورهای مسلمان ظالمانه و شرم‌آور است.

وی افزود: این سیاست‌های ظالمانه و شرم‌آور به معنی آن است که نباید به ترامپ اجازه دیدار رسمی به کشور داده شود.

صادق خان تأکید کرد: نباید برای او فرش قرمز پهن شود.

بیش از یک میلیون و هشتصد نفر از مردم بریتانیا نیز طومار آنلاینی را به امضا رسانده‌اند مبنی بر اینکه دولت بریتانیا دعوت از ترامپ برای سفر به این کشور را پس بگیرد.

صادق خان گفت: به موجب این طومار نمایندگان پارلمان آماده گفت‌‌وگو در مورد سفر آینده ترامپ به بریتانیا هستند.

ترزا می، نخست‌وزیر این کشور ماه گذشته در جریان سفر به واشنگتن از ترامپ دعوت به عمل آورده بود.

گفتنی است، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید آمریکا، ماه گذشته با هدف حفاظت از کشور در برابر آنچه «تروریسم» خوانده است، فرمانی اجرایی صادر کرد که از ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان به داخل آمریکا به‌طور موقت جلوگیری می‌کند.

جان کلی، وزیر امنیت داخلی آمریکا نیز، ۳۰ بهمن، در جریان پنجاه‌وسومین کنفرانس امنیت در شهر مونیخ آلمان اعلام کرد: به شما می‌گویم که در حال فکر کردن به چه مسائلی هستیم، نسخه جدید فرمان اجرایی این‌بار سخت‌تر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع شهردار مسلمان لندن درباره فرمان ضد مهاجرتی ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..