تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف ترامپ صدای سوئدی‌ها را درآورد

 دولت سوئد روز یکشنبه اعلام کرد که از دولت آمریکا خواسته است در مورد اظهارات شب گذشته «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور توضیح دهد.

ترامپ دیشب در سخنرانی‌ای در جمع هوادارانش در فلوریدا مدعی شد که روز جمعه در سوئد یک حمله تروریستی رخ دتاده است.

وی که داشت در دفاع از فرمان اجرایی‌اش در ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور مسلمان صحبت می‌کرد، به عملیات‌های تروریستی در اروپا اشاره کرد و گفت: «ببینید دیشب در سوئد چه اتفاقی افتاد!»

این در حالی است که هیچ حادثه یا عملیات تروریستی‌ای در سوئد رخ نداده و همین امر موجب شده تا این اظهارات ترامپ به دستمایه‌ای برای خنده و ساخت جوک در شبکه‌های اجتماعی بدل شود.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #LastNightInSweden (دیشب در سوئد) به تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا پرداخته‌اند.

در پی اظهارات ترامپ، «کاتارینا اکلسون» گفت دولت هیچ اطلاعی از وقوع یک «حادثه مرتبط با تروریسم» ندارد. پلیس امنیت سوئد هم اعلام کرد دلیلی برای بالا بردن سطح هشدار امنیتی در این کشور وجود ندارد.

 اکلسون در این باره به خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گفت سفارت سوئد در واشنگتن روز یکشنبه با وزارت خارجه آمریکا تماس گرفته و خواستار توضیح کاخ سفید در مورد اظهارات ترامپ شده است. دولت آمریکا هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.

سوئد یکی از کشورهای اروپایی است که بالاترین میزان پناهجویان خارجی را پذیرفته است. با این حال، آخرین حمله تروریستی در این کشور به سال ۲۰۱۰ بازمی‌گردند زمانی که یک فرد سوئدی متولد عراق دو بسته انفجاری را در استکهلم منفجر کرد، اما فقط خودش کشته شد و به کسی آسیبی نرسید.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف ترامپ صدای سوئدی‌ها را درآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..