تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه اسفناج پلو با هویج

کد خبر: ۴۷۶۶۵۰

۳۰۳  بازدید

از قدیم، مادرها اسفناج را با سیب زمینی درست می کردند و غذایی به اصطلاح با نان برای ناهار یا شام تدارک می دیدند. گاهی هم بورانی اسفناج درست می کردند و در کنار غذا، سر سفره می گذاشتند. در این مطلب طرز تهیه اسفناج پلو را به شما آموزش می دهیم که غذایی متفاوت از قبل با اسفناج درست کرده باشید.

ماهنامه سرآشپز: از قدیم، مادرها اسفناج را با سیب زمینی درست می کردند و غذایی به اصطلاح با نان برای ناهار یا شام تدارک می دیدند. گاهی هم بورانی اسفناج درست می کردند و در کنار غذا، سر سفره می گذاشتند. در این مطلب طرز تهیه اسفناج پلو را به شما آموزش می دهیم که غذایی متفاوت از قبل با اسفناج درست کرده باشید.


مواد مورد نیاز:

برنج (خیس شده): 3 پیمانه اسفناج (خردشده): 300 گرم گوشت چرخ کرده: 150گرم پیاز (خلالی خرد شده): 1عدد هویج (نگینی خردشده): 2 عدد نمک و فلفل: به میزان لازم روغن مایع: به میزان لازم
اسفناج پلو 

روش پخت:

1-    داخل تابه ای پیاز را با مقداری روغن تفت دهید تا طلایی رنگ شود. بعد گوشت را به آن افزوده و تفت دهید. بعد هویج را به آن افزوده و کمی تفت دهید. سپس اسفناج را به مخلوط مواد بیفزایید و به تفت دادن ادامه دهید تا آب آن تبخیر شود. بعد نمک و فلفل آن را به اندازه کرده و از روی حرارت بردارید.

2-   برنج را داخل قابلمه ای جوشانده، بعد آبکش کنید.

3-    برنج را داخل قابمله ریخته وروی حرارت گرم کنید سپس ته دیگ دلخواه گذشته و مخلوط اسفناج را لا به لای برنج ریخته و به مدت 45 دقیقه دم کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه اسفناج پلو با هویج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..