تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام دو بانوی اصفهانی به تایلند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رقابت‌های اسلالوم قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در دو بخش مردان و بانوان در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد.

با اعلام کادر فنی تیم ملی، دو بانوی اصفهانی در ترکیب تیم سه نفره کشورمان حضور دارند که در این رقابت‌ها به مصاف حریفان آسیایی می‌روند.

رکسانا رازقیان و فائزه روناسی دو ملی‌پوش اصفهانی هستند که به تایلند سفر کرده‌اند و به همراه دنیا محمدی تیم سه نفره ایران را تشکیل می‌دهند.

طی سال‌های گذشته منیره نصرآزادانی نیز به همراه رازقیان در تیم ملی اسلالوم حضور داشت اما با توجه به جوانگرایی صورت گرفته، وی به‌عنوان مربیگری فعالیت دارد.

امیرمحمد فتاح پور، مهدی کریمی، همایون محمدپور، امیر رضانژاد، رضا خلیلی، دانیال خسروی، ماهان ادریسی و محمدمهدی کنارنگ نیز ترکیب تیم مردان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا ششم تا هشتم اسفندماه سال جاری در شهر ناخن‌نایوک کشور تایلند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام دو بانوی اصفهانی به تایلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..