تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات جهانی لندن و رقابت های قهرمانی کشور زیر نظر IPC

برگزاری مسابقات جهانی لندن و رقابت های قهرمانی کشور زیر نظر IPCبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا بهمنی رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت: سال 95 سال پرکاری برای انجمن بود و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، حضور در بازی های پارالمپیک ریو و پیش از آن اردوهای تدارکاتی و نیز مسابقات آسیایی که در آستانه سال 95 و اوایل آن برگزار شد، مهم ترین رویدادهای دو و میدانی در سال 95 به شمار می رود و علاوه بر مدال هایی که در مسابقات آسیایی و بین المللی به دست آمد، 12 نشان از مدال های کاروان ایران در بازی های پارالمپیک ریو نیز به نام دو و میدانی ثبت شده است.

رضایی خاطر نشان کرد: سال جدید نیز سال پرکاری برای انجمن خواهد بود و رویدادهای متعدی را پیش رو داریم. مسابقات جهانی تایلند که ویژه گروه ورزشکاران با  هوش میانه تدارک دیده شده، که به همین منظور سه مرحله اردو در نظر گرفته شده است، رقابت های قهرمانی کشور که اردیبهشت ماه زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک و با حضور ناظر این کمیته برگزار می شود و نزدیک به 450 ورزشکار خانم و آقا با حضور در این رقابت ها شرکت می کنند و تاثیر بسزایی در انتخابی تیم ملی بزرگسالان و جوانان دارد.

رئیس انجمن دو و میدانی افزود: در رقابت های قهرمانی کشور سال 96، ورزشکارانی که دارای IPC کد هستند، رکوردشان در جدول رنکینگ جهانی به ثبت می رسد و در واقع بدون اینکه اعزامی صورت گرفته باشد، ورزشکاران می توانند رکورد جهانی خود را ارتقا دهند.

وی در ادامه اضافه کرد: مسابقات جهانی لندن 2017، مهم ترین رویداد دو و میدانی معلولین پس از بازی های پارالمپیک است که تیر ماه سال آینده برگزار می شود و پس از آن در مرداد ماه مسابقات جهانی جوانان در کشور سوئیس را پیش رو داریم. در بخش جوانان دیگر رویداد مهمی در سال 96 برگزار می شود، بازی های پاراآسیایی جوانان به میزبانی امارات است و در پایان باید به حضور چهار نماینده از کشورمان در مسابقات کشورهای اسلامی به میزبانی باکو اشاره کنم که این مسابقات نیز اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.

رضایی در پایان گفت: با توجه به اینکه جوانان در مسابقات جهانی لندن شرکت نمی کنند، مسابقات قهرمانی کشور فرصت بسیار خوبی است تا از خلال آن نفرات تیم ملی جوانان را برای اعزام های در نظر گرفته شده، انتخاب کنیم. از مهر ماه سال آینده نیز اردوهای مسابقات پاراآسیایی جاکارتا شروع می شود و در نظر داریم به نسبت بازی های پاراآسیایی اینچئون پر تعداد تر ظاهر شویم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات جهانی لندن و رقابت های قهرمانی کشور زیر نظر IPC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..