تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه ارتباطی ۵۵ روستا در شاهین دژ مسدود شده است

ساعت: 09:05 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1043550

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ گفت طی بارش های اخیر برف در سطح شهرستان راه ارتباطی 55 روستا مسدود شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ  گفت : با عنایت به بارش های  متوالی برف طی چند روز اخیر راه ارتباطی  55 روستا در شهرستان شاهین دژ مسدود گردیده است که  با تلاش های شبانه روزی  راهداران و همکاری شهرداری شهرستان  این مسیرها در حال بازگشایی هستند.

صادقپور گفت: با توجه به  کوهستانی وصعب العبور بودن مسیر این روستاها در بخش مرکزی و کشاورز تمام  تلاش خود را بکار بسته ایم تا هرچه سریعتر این مسیرها  را بازگشایی نماییم.

وی  در توصیه به اهالی این روستا ها افزود : حتی المقدور تا پایان بازگشایی مسیر از تردد در این مسیرها  در صورت وجود تجهیزات زمستانی نیز خودداری نمایند  تا خللی در بازگشایی این  مسیرها  توسط راهداران پیش نیاید.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه ارتباطی ۵۵ روستا در شاهین دژ مسدود شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..