تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز سومین دوره مسابقات قران کریم منطقه ازاد ماکو +تصاویر

ساعت: 09:03 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1043759

سومین دوره مسابقات قران کریم منطقه ازاد ماکو با حضور پرشور و حداکثری مسئولین و مردم در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو آغاز شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، سومین دوره مسابقات قران کریم هم زمان با ایام فاطمیه با حضور حد اکثری و پرشور مردم و مسئولین در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه ازاد ماکو آغاز شد.

در این برنامه گروه تواشیح دارالقران امام خمینی اموزش و پرورش تواشیح اجرا کردند و در ادامه حجت الاسلام اسماعیل زاده سخنران این برنامه ضمن تسلیت ایام فاطمیه در مورد اخلاق قرانی و تاثیر قران در زندگی مطالب مبسوطی ارائه نمود.

در این برنامه از تعدادی  خانواده های معظم شهدا با اهدای جوایز تجلیل به عمل امد و سپس گروه تواشیح و سرود اشراق برنامه خود را اجرا کردند و در ادامه حسین فروزان مدیر کل سازمان منطقه ازاد تجاری ماکو گفت : من از این حضور پرشور مردم تقدیر و تشکر می کنم و امید دارم این حضور مردم در یک افتتاح قرانی مانند پیاده روی خانوادگی منطقه ازاد در تاریخ ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه منطقه ازاد ماکو اماده بهره برداری می باشد گفت : بعد از اینکه اب و هوا تعدیل شد اولین پرواز از فرودگاه منطقه ازاد ماکو به سمت مشهد خواهد بود و مسافران این پرواز خانواده های معظم شهدا و 5 نفر از افرادی خواهد بود که در اینجا قرعه کشی خواهند شد.

لازم به ذکر میباشد که همزمان با مراسم افتتاح این مسابقات نمایشگاه تابلو های معرق کاری شده آیه های قرانی و نمایشگاه خوشنویسی در نمایشگاه بین المللی منطقه ازاد ماکو  برپا میباشد.

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز سومین دوره مسابقات قران کریم منطقه ازاد ماکو +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..