تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده‌های جان‌باختگان می‌گویند: بیمه به جای ۱۹۰ میلیون ۹۵ میلیون تومان می‌دهد!/ جانِ مسافران آذربایجانی این‌قدر ارزش دارد؟

ساعت: 10:13 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1043910

تعدادی از خانواده‌های جان‌باختگان قطار تبریز-مشهد برای اخذ حقوق قانونی و مطالبات‌شان به بیمه‌های طرف قرارداد با وزارت راه مراجعه کرده‌اند و آنان گفته‌اند سقف تعهدات ما ۹۵ میلیون تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به مقل از آناج، وزیر راه و شهرسازی در بحبوحه‌ی حادثه‌ی قطار تبریز-مشهد و در اولین واکنشِ رسمی خود عنوان کرد «نگران نباشید، همه مسافران بیمه هستند» و با این جمله‌ی خود نمک بر دل‌های زخمی مادران و پدرانی انداخت که جوانانِ خود را سوخته می‌دیدند اما با این حال علی‌رغم اعتراضات گسترده آخوندی را هیچ نشد و او با یک عذرخواهی ساده که آن را هم مایه‌ی شرمسازی نمی‌دانست، توانست در مسند قدرت بماند.

از 17 نماینده‌ی آذربایجان‌شرقی 11 نفرشان با آخوندی به گونه‌ای کنار آمدند و علت مخالفت با استیضاح وزیر راه را به مسایل سیاسی و عمر باقیمانده‌ی دولت گره زدند اما حال خبرهایی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد حقوقِ جان‌باختگان در حال پایمالی است.

گزارشات واصله حکایت از آن دارد که دیه کامل جان‌باختگان به علت عقد قرادادهایی ناقص و کمتر از تعهد پرداخت نمی‌شود و بیمه به جایِ آنکه مبلغ 190 میلیون تومان به بازماندگان پرداخت نماید، تنها حاضر به تادیه 95 میلیون تومان است و علت آن را سقفِ تعهدات خود عنوان می‌کند.

با این شرایط باید گفت شاید تنها حرفِ آخوندی مبنی بر بیمه بودن مسافران و عدم نگرانی از این بابت هم محقق نشده است و نمایندگانی که سوگند دفاع از حقوق ملت را ادا کرده‌اند، جفت پوچ آورده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده‌های جان‌باختگان می‌گویند: بیمه به جای ۱۹۰ میلیون ۹۵ میلیون تومان می‌دهد!/ جانِ مسافران آذربایجانی این‌قدر ارزش دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..