تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثر قصه گوی ابرکوهی به مرحله نهایی جشنواره «لی لی لی لی حوضک» راه یافت

ساعت: 09:48 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1043500

اثر ارسالی مدیر مهد کودک بچه های آسمانی ابرکوه، از بین 305 اثر، به مرحله نهایی جشنواره سراسری قصه گویی لی لی لی لی حوضک راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سرو ابرکوه، دومین جشنواره سراسری قصه گویی مهر با عنوان «لی لی لی لی حوضک» ویژه مربیان کانون غنچه های هلال احمر، با هدف ترویج و تحکیم فرهنگ رفتار مهربانانه و نوع دوستانه میان کودکان از 3 تا 5 اسفند ماه امسال در قزوین برگزار می شود.

پس از ارزیابی تعداد 305 اثر توسط داوران در قالب متن قصه، مهارت و فن قصه گوئی، خلاقیت و نوآوری در ارائه، معصومه کشاورزی مدیر مهد کودک بچه های آسمانی ابرکوه، موفق به راه یابی به بخش نهایی در رشته قصه گویی، شد.


شایان ذکر است از تعداد 207 اثر راه یافته به بخش مسابقه، فقط 40 اثر به بخش نهایی و ملی جشنواره «لی لی لی لی حوضک» راه یافتند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثر قصه گوی ابرکوهی به مرحله نهایی جشنواره «لی لی لی لی حوضک» راه یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..