تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین گوشی‌های مناسب بازی با بهای کمتر از 1 میلیون تومان

گوشی‌های هوشمند ویژگی‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری متفاوتی دارند که جایگاه و رده قیمتی آن‌ها را تعیین می‌کند؛ بدیهی است که فقط گوشی‌های فلگ‌شیپ تمامی ویژگی‌های مطلوب را در بالاترین سطح دارند و این موضوع قیمت بالای آن‌ها را توجیه می‌کند.

به جز افرادی که همیشه به هر دلیل به دنبال داشتن بهترین‌ها و گران‌ترین‌ها هستند و یا آن‌هایی که به راستی به ویژگی‌های پرچمداران نیاز دارند، معمولا احتیاجی به تمام مشخصات رده بالا نیست و پارامترهای خاصی برای بیشتر کاربران اهمیت دارد.

از مهمترین این پارامترها می‌توانیم طراحی و جنس بدنه، کیفیت دوربین، ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین اندازه و نوع صفحه نمایش اشاره کنیم. هدف و نوع کاربری هم می‌تواند ملاک انتخاب یک گوشی هوشمند باشد و با توجه به این که گیمینگ یکی از پر طرفدارترین مقوله‌های صنعت آی‌تی بخصوص در قسمت مربوط به گجت‌های پرتابل و گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود و هدف نهایی بسیاری از کاربران، بخصوص جوان‌تر‌ها بازی با گوشی هوشمند است، در نظر داریم بهترین گوشی‌های هوشمند مناسب برای بازی را به شما پیشنهاد کنیم؛ البته فعلا در رده میانی بازار و با قیمت کمتر از ۱ میلیون تومان.

حتما می‌دانید که نباید کیفیت گیمینگ یک پرچمدار را از یک میان‌رده انتظار داشته باشید اما یک گوشی هوشمند مناسب برای بازی باید از لحاظ پردازنده، حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی، صفحه نمایش و باطری به اندازه کافی خوب باشد و به جز بازی‌های بسیار سنگین و خاص، مشکلی در اجرای بازی‌های معمول و حتی نیمه‌سنگین نداشته باشد. در ضمن یاد آوری چند نکته ضروری به نظر می رسد:

۱- به تاریخ مطلب دقت کنید

۲- برندهای نامعتبر یا کمتر رایج در لیست پیشنهادی ما جایی ندارند و برندها و مدل‌هایی را معرفی می‌کنیم که در سراسر کشور قابل تهیه باشند

۳- حتما گوشی مورد نظر خود را با گارانتی معتبر و از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سونی اکسپریا XA

نسل جدید خانواده پرچم‌داران سونی با ۳ عضو اولیه معرفی شد که اکسپریا XA ارزان‌ترین آنها محسوب می‌شود. این گوشی میان‌رده طراحی خوب و قدرت سخت‌افزاری مناسبی را از برادران بزرگ‌تر خود به ارث برده و به خوبی بسیاری از نیازهای کاربران عادی از جمله انجام بازی‌های معمول و نسبتا سنگین برآورده می‌کند.  چیپست ۶۴ بیتی مدیاتک MT6755 دارای ۸ هسته پردازشی با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز، باتری قدرتمند، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه مشخصات مناسبی برای انجام بازی هستند، همچنین از مزایای دیگر این مدل می‌توان دوربین مناسب و کیفیت ساخت خوب را نام برد.

سونی در صفحه  نمایش ۵.۲ اینچی اکسپریا XA به استفاده از رزلوشن HD بسنده کرده و در نتیجه تراکم پیکسلی ۲۹۴ بدست آمده است که عدد چندان مناسبی به نظر نمی‌آید. این گوشی به سیستم عامل اندروید ۶.۰۱  مجهز است و با قیمت تقریبی ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که هنوز هم نسبت به مشخصاتش کمی گران به نظر می‌رسد. در این محدوده قیمتی سونی اکسپریا M5  و سامسونگ J7 prime نیز انتخاب‌های مناسبی به نظر می‌‌رسد.

هواوی P9 lite

این گوشی هوشمند، نسخه ارزان‌قیمت پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ هواوی به شمار می‌رود و با این که قدرت نسخه اصلی را ندارد از بسیاری از میان‌رده‌ها و حتی پرچم‌داران نسل‌های قبل قوی‌تر بوده و در واقع از معدود مواردی است که می‌بینیم نسخه لایت فقط اسم و ظاهر یک پرچم‌دار را یدک نمی‌کشد.

P9 lite یک گوشی خوش‌ساخت، زیبا و با کیفیت ساخت مطلوب است که سخت افزار قابل قبولی هم دارد. ویژگی‌هایی از قبیل چیپست  کایرین ۶۵۰ با دو گروه پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای در فرکانس‌های ۱.۷ و ۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی با سرعت ۶۰۰ مگاهرتز، حافظه رم ۲ گیگابایتی، باتری قدرتمند با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر، صفحه نمایش فول‌اچ‌دی با سایز ۵.۲ اینچ و چگالی پیکسلی ۴۲۴، این گوشی را  به یک گزینه مطلوب برای طرفداران گیم  تبدیل کرده‌ است.

همچنین پشتیبانی از شبکه LTE، سنسور اثر انگشت سریع و کاربردی، طراحی زیبا، دوربین قابل قبول، خروجی صدای با کیفیت، سیستم عامل اندروید ۶ و قابلیت ارتقا به اندروید نوقا ارزش خرید این گوشی ۸۰۰ هزار تومانی را بیشتر نشان می‌دهند. از نقاط ضعف این مدل می‌توان عدم پشتیبانی از OTG و مشترک بودن شیار کارت حافظه و سیم‌کارت دوم اشاره کرد؛ همچنین با مشخصات سخت افزاری مشابه با همین مدل و قیمتی در حدود 100 هزار تومان کمتر می‌توانید هواوی GT3 را هم مد نظر داشته باشید.

اچ‌تی‌سی دیزایر ۸۳۰

دیزایر ۸۳۰ از معدود گوشی‌های ارزان قیمتی است که به ۳ گیگابایت رم مجهز شده؛ این مقدار حافظه رم  به همراه پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک MT6753 با سرعت کلاک۱.۳ گیگاهرتز و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، همچنین صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی و تراکم ۴۰۱ پیکسل بر اینچ و ظرفیت مناسب باتری، ویژگی‌هایی هستند که این مدل را به انتخابی مناسب برای اجرای بازی‌های معمول و نیمه سنگین تبدیل می‌کند.

از دیگر مزایای این مدل می‌توانیم سیستم عامل اندروید ۶، طراحی زیبا، دوربین اصلی خوب، دوربین سلفی با تکنولوژی اولتراپیکسل و اسپیکرهای استریو اشاره کنیم که ارزش خرید آن را دوچندان می‌کنند. دیزایر ۸۳۰ را می‌توانید با قیمت کمی بیش از ۷۰۰ هزار تومان تهیه نمایید. با ۱۵۰ هزار تومان کمتر نیز می‌توانید هواوی (GR3 (Enjoy 5s v را با چیپست مشابه با دیزایر ۸۳۰ خریداری نمایید که البته از جهاتی کمی ضعیف‌تر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین گوشی‌های مناسب بازی با بهای کمتر از 1 میلیون تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..