تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاتب: لایحه بودجه 96 بیشترین تغییر در درآمدهای نفت و گاز را دارد / بودجه دفاعی 21 درصد رشد کرده است

کاتب: لایحه بودجه 96 بیشترین تغییر در درآمدهای نفت و گاز را دارد / بودجه دفاعی 21 درصد رشد کرده است

به گزارش خبرآنلاین غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار درموافقت با لایحه بودجه سال 96 با بیان اینکه ما در بودجه هر بشکه نفت را 55 دلار، هر دلار را 3300  تومان درظنر گرفتیم و حقوق کارمندان را 10 درصد افزایش داده، ایم، گفت: اولین سالی است که ما در بخش یارانه بیشترین سهم را داده ایم به جهت اینکه در قانون برنامه ششم توسعه شما تکلیف کردید که حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد به 20 درصد برسد که نزدیک 200 هزار تومان است.

کاتب ادامه داد: در سیاست های کلان لایحه بودجه افزایش سهم سرمایه گذاری را می بینید که 3/12 درصد است. در مهار تورم برای سال 96،  8/7 درصد در نظر گرفته شده است و وابستگی به نفت اگر بخواهد افزایش پیدا کند از 25 درصد به 33 درصد افزایش پیدا کرده است. 40 درصد بودجه مناطق را افزایش داده ایم و بحث توازن منطقه ای را جبران می کند. ما اعتبارات تملک دارایی را 83 درصد افزایش داده ایم.رشد اقتصادی سال 96،  6/7 درصد پیش بینی شده است، نرخ تورم 8/7 درصد دیده شده است، رشد نقدینگی 20 درصد دیده شده است. ارقام کل بودجه بیشترین تغییر را در درآمدهای نفت و گاز داشته است که حدود 50 درصد بوده است.

او گفت: خوشبختانه درآمدهای مالیاتی ما از 86 هزارمیلیارد تومان به 99 هزار میلیارد تومان رسیده است. یعنی ما 14 درصد رشد را دیده ایم. برای اولین بار 1440 میلیارد تومان از بودجه های بخش ارزش افزوده به ورزش جوانان داده شده است و نزدیک به 740 میلیارد تومان از این عدد به استان هاداده شود و رقم بسیار خوبی است.

نماینده مردم گرمسار گفت: در بحث استقراض بله ما در سنوات گذشته زیاد داشتیم اما کاهش فروش اوراق مشارکت را از 400 هراز میلیارد ریال کاهش داده ایم. در بخش تملک دارایی 15 هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده است که عمدتا به استان ها داده شده است.

او ادامه داد: اولین بار است که تمام فعالیت های دستگاه های اجرایی ذیل برنامه ها آمده است. در بخش افزایش اعتبارات عمرانی به 9500 هزار میلیارد تومان افزایش رسیده ایم. در محیط زیست 33 درصد رشد و در امور دفاعی 21 درصد رشد داشته ایم. بله رشد آموزش و پرورش خوب نیست اما اولین بار است که در بخش اشتغال زایی هزار میلیارد تسهیلات سرمایه گذاری اشتغال دیده شده است و در بخش دانشگاه ها 25 درصد رشد داشته ایم.

29219 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاتب: لایحه بودجه 96 بیشترین تغییر در درآمدهای نفت و گاز را دارد / بودجه دفاعی 21 درصد رشد کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..