تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه داور بوکس استان مرکزی برای قضاوت درمسابقات قهرمانی کشور دعوت شدند

به گزارش ایرنا، احمد میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قاسم محمودی و رامین افتخاری از اراک و سید حمید صفایی از شهرستان ساوه برای قضاوت مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور دعوت شدند.
وی ادامه داد: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور نهم تا دوازدهم اسفندماه جاری با حضور بیش از 300 ورزشکار از نقاط مختلف کشور در خانه بوکس استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می شود.
دبیر هیات بوکس استان مرکزی بیان کرد: ورزش بوکس استان مرکزی به دلیل برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلفی که در سال جاری در نقاط مختلف این استان برگزار شده، در شرایط ایده آلی به سر می برد.
وی اظهار کرد: ورزش بوکس در همه شهرستان های استان مرکزی به غیر از تفرش، آشتیان و خنداب فعال است که مقدمات راه اندازی سالن و رینگ بوکس در این شهرستان ها نیز در دستور کار هیات بوکس استان مرکزی قرار گرفته است.
540 ورزشکار در رده های سنی مختلف زیر نظر هیات بوکس استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه داور بوکس استان مرکزی برای قضاوت درمسابقات قهرمانی کشور دعوت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..