تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای مدیرعامل سابق استقلال: ۸۰ بازیکن در لیگ برتر ساختم که فقط ۱۸ نفرشان استقلالی شدند!

ادعای مدیرعامل سابق استقلال: ۸۰ بازیکن در لیگ برتر ساختم که فقط ۱۸ نفرشان استقلالی شدند!

ورزش > لیگ برتر - علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با تماشاگران امروز ادعای جالبی را مطرح می‌کند.

علي فتح‌الله‌زاده، مدير‌عامل سابق استقلال و يك ادعاي جالب. او مي‌گويد: «زماني كه مدير‌عامل استقلال بودم 80 بازيكن را در ادوار مختلف به ليگ برتر معرفي كردم كه همگي از آكادمي باشگاه بودند. 18 نفر از اين بازيكنان در استقلال بازي كردند و بقيه به تيم‌هاي ديگر رفتند.»

نكته مهم حرف‌هاي فتح‌ا...‌زاده اين است كه استقلال بازيكن‌هاي زيادي را از آكادمي خودش به ليگ برتر معرفي كرده، اما به دليل اينكه آنها قراردادهاي بلندمدت با اين تيم نداشته‌اند، سر از تيم‌هاي ديگر در آورده‌اند. جالب‌تر اينكه استقلال در مقاطع مختلف مجبور شده براي جذب دوباره بازيكن‌هايي كه براي‌شان سرمايه‌گذاري كرده بوده، پول رضايتنامه بدهد.

اين دقيقاً همان مشكل مشتركي است كه تيم‌هاي پرسپوليس، فولاد، سپاهان و... هم با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند. در شرايطي كه خيلي از استعداد‌ها حاضرند حتي با پرداخت هزينه در اين تيم‌ها بازي كنند، به دليل اينكه قراردادهاي بلند مدت ندارند، خيلي‌هايشان شرايط بازي را پيدا نمي‌كنند. ضمن اينكه سرباز شدن در 18 سالگي، دليل ديگري براي جدايي اين استعدادها است. فتح‌ا...‌زاده احتمالاً درست مي‌گويد كه 80 بازيكن را به ليگ برتر معرفي كرده است، اما بدون شك  اگر بررسي شود مشخص مي‌شود كه آنها در طول سال‌هاي مختلف مجبور شده‌اند كه براي جذب بازيكنان خودشان هزينه كنند؛ بازيكناني مثل خسرو حيدري، مجتبي جباري، آندرانيك تيموريان و... كه براي انجام خدمت سربازي از استقلال جدا شدند. بدون شك در تيم فعلي استقلال هم ستاره‌هاي زيادي هستد كه وضعيتي مشابه دارند. آنها زنگ خطرهايي هستند كه اگر حواس مسئولان استقلال جمع نباشد، از اين تيم جدا مي‌شوند و يكي - دو سال آينده با هزينه‌هايي گزاف به تيم سابق‌شان بر مي‌گردند!

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای مدیرعامل سابق استقلال: ۸۰ بازیکن در لیگ برتر ساختم که فقط ۱۸ نفرشان استقلالی شدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..