تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA

کد خبر: ۴۸۳۶۳۹

۷۶۰  بازدید

دیدار تماشایی ستاره‌‌های کنفرانس شرق و غرب لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با نتیجه جالب ۱۹۲ بر ۱۸۲ به سود غربی‌ها تمام شد.

خبرگزاری تسنیم: دیدار ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا یا همان «فستیوال دانک‌های بدون دفاع» با رکورد شکنی آنتونی دیویس، ستاره 23 ساله تیم نیواورلینز و با نتیجه 192 بر 182 به سود کنفرانس غرب به پایان رسید.
 غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA دیویس در این بازی 52 امتیاز به نام خودش ثبت کرد و توانست رکورد 55 ساله ویلت چمبرلین را جابجا کند. او در ایبن مورد گفت: بازی فوق‌العاده‌ای بود و من هر کاری که می‌خواستم انجام دادم. در نهایت هم عنوان باارزش‌ترین بازیکن را به دست آوردم این عنوان برای من ارزش زیادی دارد. در بازی بعدی تلاش می‌کنم 100 امتیاز بگیرم.

ویلت چمبرلین در سال 1962 و در بازی ستاره‌ها 42 امتیاز کسب کرده بود. لبران جیمز نیز نخستین بازیکنی لقب گرفت که در بازی ستاره‌ها توانسته 300 امتیاز کسب کند.

کوین دورانت، ستاره تیم گلدن استیت وریرز نیز در این دیدار با کسب 21 امتیاز، 10 ریباند و 10 پاس گل، تریپل دابل کرد. راسل وستبروک هم در مدت 20 دقیقه حضورش در زمین 41 امتیاز به دست آورد.

 غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA آلونزو مورنینگ، بیل راسل و اسکار رابرتسون، میهمانان ویژه این بازی مهیج بودند.
 غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA

مسابقات ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در سال 2018 برای ششمین بار در سالن استیپلز سنتر شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد.

 غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA  غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA  غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA  غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA  غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA  غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA  غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غربی‌ها، برنده دیدار ستاره‌های NBA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..