تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت ایران شاقول | حیاتی: شوکه شدم باورم نمی‌شود! + تصاویر

"ایران شاقول" مجری پیشکسوت صداوسیما در 64 سالگی بر اثر بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

درگذشت ایران شاقول

ایران شاقول" مجری پیشکسوت صداوسیما در ۶۴ سالگی بر اثر بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

درگذشت ایران شاقول <p>

به همین بهانه به سراغ پیشکسوتان عرصه گویندگی رفت و واکنش آنها را به این خبر جویا شد.

فریده فرخی نژاد گوینده پیشکسوت خبر درحالی که از شنیدن خبر درگذشت ایران شاقول اشک می ریخت ، در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: تقریبا از سال 1376 که به تهران آمدم با ایران شاقول آشنا شدم.

وی ادامه داد: آشنایی ما خیلی خوب شروع شد البته بنده از همان ابتدا که در شهرستان حضور داشتم ، به او علاقه مند شده بودم.

 درگذشت ایران شاقول</p> <p>

فرخی نژاد تصریح کرد: نخستین باری که زنده یاد شاقول را ملاقات کردم که اجرای او تمام شده بود و درحال رفتن از صدا و سیما بود و من تازه وارد شده بودم تا کار خود را آغاز کنم.

وی اظهار کرد: به یاد دارم به دنبال ایران شاقول دویدم و خود را معرفی کردم و نکته جالب برایم این بود که با وجود ا ینکه من تازه به این عرصه وارد شده بودم اما او به خوبی از من استقبال کرد.

فرخی نژاد همچنین گفت: ایران شاقول درکار خود بسیار توانمند بود و بانوی بسیار نجیبی بود.

این گوینده خبر خاطر نشان کرد: استقبال و ابراز ارادت ایران شاقول از من در حالی بود که در این شغل گاهی رقابت هایی اتفاق می افتد و افراد به یکدیگر بی مهری می کنند.

همچنین در ادامه محمدرضا حیاتی گوینده خبر نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان که از شنیدن این خبر حیرت زده شده بود گفت: از شنیدن خبر در گذشت "ایران شاقول" بسیار شوکه هستم و هنوز باور نمی کنم.

 درگذشت ایران شاقول</p> <p>

وی خاطرنشان کرد: از سال 60 با خانم شاقول همکار بودم. این بانوی مهربان در کارش بی نظیر بود. به تمام همکارانم در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تسلیت می گویم.

میزان

اخبار مرتبط:

ایران شاقول گوینده سابق و معروف خبر درگذشت! + عکس

خانم ایران شاقول، مجری اخبار تلویزیون در سالهای دهه شصت +عکس

مرگ خبرنگار زن صدا و سیما در تصادف رانندگی + تصاویر

عیادت ضرغامی از گوینده معروف خبر در بیمارستان +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت ایران شاقول | حیاتی: شوکه شدم باورم نمی‌شود! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..