تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیرساختهای آموزشی سروآباد در قالب طرح شهیدشوشتری ارتقاء می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مفاخری شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سروآباد اظهار داشت: طرح شهید شوشتری، طرحی مناسب جهت تجهیز و یا تعمیر زیرساخت های مدارس شهرستان است.

وی از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اجرای این طرح تقدیر کرد و گفت: ساخت و مرمت دیوار تخریبی و حایل دبستان شهید خضری اورامان نیز از اقدامات اجرایی دیگر طرح شهید شوشتری است.

فرماندار سروآباد با بیان اینکه ضروری است که کلیه ادارات شهرستان حامی آموزش و پرورش در اجرای برنامه ها باشند، بر لزوم هماهنگی ادارات با آموزش و پروش این شهرستان در اجرای ویژه برنامه های آنها در مدارس تاکید کرد.

وی فرهنگ سازی را از رسالت های مهم آموزش و پرورش خواند و اظهار داشت: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بر همین مبنا نقش موثری در پرورش فکری و روانی کودکان و نوجوانان دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد نیز در ادامه جلسه، حمایت از برنامه های آموزشی و پرورشی شهرستان را از مهمترین اهداف تشکیل شوراهای آموزش و پرورش خواند و از خدمات بی بدیل فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان در اجرای طرح شهید شوشتری به جهت تعمیر و نوسازی و یا تخصیص امکانات آموزشی و ورزشی مدارس، تخصیص ۱۱ سیستم طرح شباب مدارس و راه اندازی اتاقک مجهز به سیستم های شباب و اینترانت ملی در محل گروه های آموزشی شهرستان در آینده ای نزدیک، کمک به ساخت و مرمت دیوار تخریبی و حایل دبستان شهید خضری اورامان  ابراز خرسندی نمود و بیان داشت: نگاه وی به دانش آموزان و مدارس شهرستان نگاهی دلسوزانه، مدبرانه بوده و در همه ی بازدید ها کمک ها و توجه ویژه ی وی به دانش آموزان قابل تحسین بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیرساختهای آموزشی سروآباد در قالب طرح شهیدشوشتری ارتقاء می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..