تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجوی دانشگاه یاسوج «برگزیده و نمونه کشوری» شد

دانشجوی دانشگاه یاسوج «برگزیده و نمونه کشوری» شد

استان‌ها > کهگیلویه و بویراحمد - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج از برگزیده شدن دانشجوی دانشگاه یاسوج به عنوان دانشجوی نمونه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، دکترفریبرز نیکدل گفت: آقای محمود مرادی دانشجوی مقطع دکتری فیزیک - فیزیک این دانشگاه به عنوان برگزیده بیست و پنجمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در کشور انتخاب شد.
دکتر نیکدل افزود: در این جشنواره بر اساس شاخص های آموزشی، پژوهشی و اخلاقی و رفتاری به دانشجویان امتیاز داده می شود.
معاون دانشگاه یاسوج تصریح کرد: این جشنواره یکی از مهمترین جشنواره های کشوری است که در حوزه دانشجویی برگزار می شود.
وی ادامه داد: مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه روز چهارشنبه 4 اسفند با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت و وزیر علوم در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.
دکتر نیکدل در پایان گفت: در نامه‌ ارسالی وزات علوم، همچنین از دکتر رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجوی دانشگاه یاسوج «برگزیده و نمونه کشوری» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..