تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست تهیه کننده "خوب، بد&am

به فیلم های کمدی توجه بیشتری شود/نگاهها باید به آثار کمدی از سطحی گری خارج شودمحسن چگینی تهیه کننده  "خوب، بد، جلف" در خصوص علت موفقیت این اثر در گیشه به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هر اثر دیدنی موفق تجاری و هنری در ابتدا به فیلمنامه خوب و بعد به کارگردانی، اجرا، انتخاب بازیگران مناسب و در نهایت یک تیم حرفه ای و همدل ربط پیدا می کند.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد جای فیلم های کمدی موقعیت و مخاطب پسند خالی است، عنوان کرد: ساخت آثار کمدی سخت، پیچیده و تخصصی است، كمدى یکی از پر فروشترين ژانرها در گیشه های جهانی و ايران است، البته رویکرد و نگاه جشنواره ها، مديران سینمایی و منتقدان به فیلم های كمدى خيلى خوب نيست و آن ها را پيش پا افتاده و فاقد ارزش و اهميت مى دانند و همين امر در سازندگان آثار كمدى بى انگيزگى ايجاد كرده تا جايى كه خلاقيت و نو آورى را در اين آثار از بين برده است.

وی افزود: اگر دقت کنید این نگاه ابتدایی در ادوار مختلف جشنواره وجود داشته و بى اهمیتى به فيلم هاى كمدى باعث عدم  جذب فيلمسازان جوان در اين ژانر شده است، اگر جشنواره فيلم فجر هر سال يك جايزه ويژه به بهترين فيلم كمدى اهدا مي كرد قطعا در بهبود كيفيت اين آثار تاثير گذار بود.

چگینی از علت همکاری با پیمان قاسمخانی اظهار داشت: سال هاست در پروژه های مختلف با هم همکار و شریک هستیم و مهم تر ازهمه رفقاى خوبى براى هم هستيم.

چگینی از مردمی بودن "خوب، بد، جلف" گفت: این فیلم در جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار فیلم مردمی را دریافت کرد و در اكران عمومى هم در اين چند روز با استقبال خوبى روبرو شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست تهیه کننده "خوب، بد&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..