تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود سینمای قصه‌گو احساس می‌شود

تهیه کننده سریال «عاشقانه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمبود سینمای قصه گو احساس می‌شودمهدی گلستانه کارگردان سینما و تهیه کننده مجموعه شبکه خانگی«عاشقانه» در خصوص علت موفقیت این اثر پس از فروش قسمت اول به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:استقبال از قسمت اول این سریال، نوید روزهای خوب را می‌دهد. «عاشقانه» قبل از پخش، ویترین جذابی داشت در این راستا داستان نیز به جذابیت آن کمک کرد.

وی افزود:قصه جذاب در وهله اول برای بازیگران خرد و کلان مهم بود،بعد حسن اعتماد به منوچهر هادی و من از دیگر علل آن بود. از سویی اگر صحبتی در خصوص موفقیت«عاشقانه» گفته می شد، با تفکر بود.

گلستانه ادامه داد:وقتی می گوییم جذاب که مخاطب بتواند معادل خود را در آن ببینند که خوشبختانه در قسمت اول «عاشقانه» این اتفاق رخ داد.

وی ادامه داد:همسو و همفکر بودن تهیه‌کننده و کارگردان و درکل وجود یک تیم حرفه‌ای پشت این پروژه، تا به امروز جواب مثبت داده است.

گلستانه درباره جای خالی قصه‌های عاشقانه‌ در آثار سینمایی، عنوان کرد:برخی از داستان ها را نمی‌توان در قالب 110 دقیقه روایت کرد بخصوص اینکه عاشقانه باشد چون آنقدر کش و قوس و اوج و فرود دارد که در مدت زمان کوتاه نمی‌توان به آن پرداخت.

گلستانه اظهار داشت:متاسفانه در سینما به یک فرمول رسیدیم که انگار فیلم‌ها نباید قصه داشته باشند در صورتی که فیلمی مانند«ابد و یک روز» ثابت کرد هم هنری است و هم می فروشد چون قصه دارد. امیدوارم مخاطبان را به سمت سینمای قصه‌گو با تولید چنین آثاری بکشانیم.

گلستانه در پایان خاطر نشان کرد:از مخاطبان تقاضا دارم تسخه اورجینال«عاشقانه» را تهیه و از درگاه‌هایی که ما تعریف کردیم، مشاهده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود سینمای قصه‌گو احساس می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..