تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگران فصلی در صف اجاره آپارتمان

به گزارش افکارنیوز،

منطقه 12 واقع در مرکز شهر تهران و از قدیمی‌ترین مناطق شهر است که به نوعی هسته تاریخی پایتخت محسوب می‌شود. هرچند به مرور زمان بخش‌هایی از این منطقه به محل کسب تغییر کاربری داده و در نتیجه تبدیل شدن به راسته تجاری، سکونت از این محله‌ها رخت بربسته است، اما محله‌های مسکونی قدیمی واقع در این منطقه نظیر آبشار، مجاهدین اسلام، ایران، دروازه شمیران، قیام، خراسان و پیچ‌شمیران همواره در بین مردم بومی و محلی صف تقاضای پرتعدادی دارد. محله‌های مسکونی مذکور از متراکم‌ترین محله‌های شهر تهران محسوب می‌شوند اما اگر جمعیت ساکن منطقه 12 را با مساحت کل پهنه این منطقه که 95 کیلومترمربع وسعت دارد، مقایسه کنیم، در می‌یابیم که جمعیت ساکن این منطقه نسبتا پایین است.

در عین حال بررسی فایل‌های عرضه شده در بازار اجاره‌بهای منطقه 12 که میزبان بازار تهران و بورس‌ها و راسته‌های تجاری متعدد از صنوف مختلف است، نشان می‌دهد به رغم سرمای بازار اجاره در این فصل که به‌صورت سنتی رخ می‌دهد، در منطقه 12 کارگران فصلی در بازار سرد کنونی در جست‌وجوی آپارتمان و سوئیت کوچک‌متراژ و ارزان‌قیمت هستند. هر چند فایل‌های معدودی در محله‌های مسکونی این منطقه نیز عرضه شده یا طی یک ماه اخیر به اجاره رفته است، اما عمده این بازار را کارگران شهرستانی شاغل در کارگاه‌ها و واحدهای صنفی این منطقه اشغال کرده‌اند و از چند هفته مانده به آغاز سال جدید وارد بازار اجاره در منطقه 12شده‌اند.

کارگران فصلی در صف اجاره آپارتمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگران فصلی در صف اجاره آپارتمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..