تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار از موضوع کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی

سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان گفت: احتمال کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی کم است و فیفا به این زودی تصمیم نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، این روزها موضوع استفاده تراکتورسازی از بازیکنان غیرقانونی و کسر 8 امتیاز از تیم تبریزی در نیم فصل دوم همچنان سرتیتر اخبار است و برخی این شایعه را به راه انداخته‌اند که کسر امتیاز از تراکتورسازی قطعی بوده و حتی فیفا نیز این موضوع را اعلام کرده اما فدراسیون فوتبال به خاطر برخی مسائل با این موضوع مماشات کرده و حاضر نیست این رأی فیفا را اجرایی کند. با این حال گویا موضوع چیز دیگری بوده و هنوز رأیی از سوی فیفا در این خصوص اعلام نشده است.

 

روزبه وثوق‌احمدی، سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: کمیته انضباطی ایران در این مورد صالح نیست و باید ببینیم فیفا چه تصمیمی می‌گیرد.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود فیفا پاسخ استعلام را اعلام کرده ولی این رأی از سوی فدراسیون ایران اعلام نمی‌شود گفت: من از دیروز ایران نبودم و خبری ندارم ولی بعید می‌دانم که به این زودی نتیجه اعلام شود، شاید صرفا یک جواب مبنی بر اینکه موضوع را دریافت کرده‌اند برای فدراسیون ایران ارسال شده باشد.

 

وثوق‌احمدی یادآور شد: معتقدم اگر فیفا بخواهد به این موضوع ورود کرده و به آن رسیدگی کند، به این زودی تصمیمی اعلام نخواهد کرد، چون قاعدتاً مستندات را دریافت کرده و سپس تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

 

وی درباره اینکه چقدر امکان دارد 8 امتیاز تراکتورسازی از سوی فیفا کسر شود گفت: به نظر من احتمالش کم است، اما این موضوع بستگی به نظر مقامات رسیدگی کننده در فیفا دارد که آنها بر اساس موقعیت باشگاه و بازیکنان و اوضاع و احوالی که این کار عمداً صورت گرفته یا سهواً، تصمیم خواهد گرفت. البته باید ابتدا مطمئن شویم که خود فیفا هم می‌خواهد وارد این موضوع شود یا خیر، چون معمولاً آنها در مسائل داخلی وارد نمی‌شوند مگر اینکه موضوع را حاد تشخیص بدهند.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار از موضوع کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..