تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش روز به روز نقدینگی اوضاع اقتصادی را هر روز بدتر خواهد کرد

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با«بسیج»:

حسن پور گفت: متاسفانه نقدینگی در کشور افزایش پیدا کرده و دولت در کنترل آن ناموفق بود. بر همین اساس اگر دولت از افزایش نقدینگی جلوگیری نکند، اقتصاد بدتر از حال این روز های ایران خواهد شد.

شهباز حسن پور بیگلری عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره وضعیت نقدینگی موجود در کشور گفت: متاسفانه نقدینگی در کشور افزایش پیدا کرده و دولت در کنترل آن ناموفق بود. بر همین اساس اگر دولت از افزایش نقدینگی جلوگیری نکند، اقتصاد بدتر از حال این روز های ایران خواهد شد.

وی افزود: با افزایش نقدینگی مشکلات زیادی گریبان گیر مردم خواهد شد که مهمترین آن را می توان به افزایش به یکبار قیمت ها در بازار اشاره کرد. پول در اختیار مردم باید به گونه ای از طرف دولت و ارگان های مربوطه سازماندهی شود که منتهی به رفع یکی از مشکلات مانند رفع بیکاری یا سرمایه گذاری برای تولید در جامعه شود. پراکنده شدن استفاده از پول برای مردم و غیر سازماندهی آن روند نقدینگی در کشور را بدتر خواهد کرد.

این نماینده تصریح کرد: کشور با دو مشکل اساسی در حال حاضر مواجه است. رکود و بیکاری که از اساسی ترین مشکلات کشور و مردم است، نقدینگی با آن ها مستقیم یا غیر مستقیم ارتباط دارد. پول مردم باید در جایی خرج شود که هم سودی به خودشان برسد هم حلال مشکلات اقتصادی شود یعنی اگر کالایی را مردم خریداری می کنند باید از ایران باشد که این را سازمادهی کردن پول مردم در جهت کاهش نقدینگی گویند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش روز به روز نقدینگی اوضاع اقتصادی را هر روز بدتر خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..