تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بر اثر انفجار بمب در پایتخت کلمبیا 31 نفر مجروح شدند

همزمان با تظاهرات فعالان حقوق حیوانات؛

در این حادثه 20 افسر پلیس ضد شورش زخمی شدند که حال 6 نفر از مجروحان وخیم گزارش شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، انفجار بمب در پایتخت کلمبیا سی و یک مجروح بر جا گذاشت.

خبرگزاری ای پی تی ان گزارش داد: بر اثر انفجار بمب دست ساز نزدیک میدان گاوبازی در بوگوتا پایتخت کلمبیا سی و یک نفر از جمله بیش از بیست افسر  پلیس زخمی شدند.  

به نظر می رسد بمب انفجاری که باعث شکسته شدن شیشه پنجره ها در ساختمان های اطراف شد، در سیستم فاضلاب یک خوابگاه دانشجوی کار گذاشته شده بود.

این حادثه فقط چند ساعت قبل از برگزاری یک مسابقه گاوبازی و زمانی رخ داد که پلیس ضد شورش در مقابل تظاهرات فعالان حقوق حیوانات مستقر شده بود. ند شواهدی دال بر ارتباط این انفجار با مراسم گاوبازی پیدا نکرده اند.

برخی رسانه های محلی بر این باورند که این بمب گذاری احتمالا از طرف اعضای ارتش آزادی بخش ملی به عنوان دومین گروه بزرگ شورشی در این کشور صورت گرفته است که در هفته های اخیر پلیس حملات محدودی را  علیه مواضع آن گروه انجام داده بود. تمام  زخمی ها به بیمارستان های اطراف منتقل شدند و  به گفته مسئولان، حال شش نفر از مجروحان وخیم است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بر اثر انفجار بمب در پایتخت کلمبیا 31 نفر مجروح شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..