تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت 79 تروریست داعش در عملیات آزاد سازی غرب موصل

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، «شاکر جودت» فرمانده پلیس فدرال عراق روز یکشنبه با اعلام این مطلب گفت: در عملیات نیروهای پلیس فدرال این کشور در محور جنوب موصل، این تعداد از عناصر داعش کشته و 13خوروی بمب گذاری شده متعلق به آنها منهدم و 30 بمب نیز خنثی شد.
در این عملیات سه تونل و پنج کمربند انفجاری منهدم و یک انبار مهمات نیز تصرف شد.
رسانه ها روز گذشته از دستور حیدر العبادی نخست وزیر عراق برای آغاز عملیات آزاد سازی غرب موصل خبر داده بودند.
پیشروی نیروهای عراقی در این منطقه، ساعتی پس از آن صورت گرفت که حیدرالعبادی نخست وزیر عراق روز گذشته دستور آغاز عملیات آزادی سازی غرب موصل را اعلام کرد.
حیدر العبادی' در سخنان کوتاه تلویزیونی گفت: ما آغاز مرحله جدید عملیات آزادسازی موصل را اعلام می کنیم؛ ما به نینوا می آییم تا غرب موصل را آزاد کنیم.
نیروهای عراقی که در 17 اکتبر (26 مهرماه) عملیات گسترده ای برای بازپس گیری موصل، پایگاه اصلی داعش در عراق، آغاز کردند، ماه گذشته موفق به آزادسازی بخش شرقی این شهر شدند.
شبد**1480**1504**مترجم: غلامرضا رفیع**ناشر: علی پاینده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت 79 تروریست داعش در عملیات آزاد سازی غرب موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..