تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلاح قدرتمند حزب الله توازن قوا را برهم می زند

رژیم صهیونیستی قبلا از وجود این موشک ها ابراز نگرانی و ادعا کرده بود که موشک های مذکور به دلیل تهدید ناوگان دریایی و ناوهای جنگی اسرائیلی و آمریکایی که در سواحل لبنان حضور دارند باعث برهم زدن توازن قوا می شوند.

نگرانی اسرائیل به دلیل نداشتن تجهیزات به منظور جلوگیری از این موشک ها یا ایجاد پارازیت و تغییر مسیر آنها دوچندان شده است.


موشک های یاخونت می توانند اهدافی را در فاصله 300 کیلومتری با سرعت 750 متر در ثانیه هدف قرار دهند و هنگام نزدیک شدن به هدف ارتفاع آنها به 15 تا 10 متر می رسد.


این موشک ها می توانند کشتی های دشمن را هدف قرار دهند و رادارگریز هستند. یاخونت می تواند کلاهک 200 کیلیویی حمل کند و هدف را دنبال نماید.


سامانه موشکی باستیون که مجهز به موشک های بالدار و ضد کشتی یاخونت است در سال 2014 در شبه جزیره کریمه و برای جلوگیری از حمله احتمالی کشتی های ناتو که آن زمان در دریای سیاه بودند، ایجاد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلاح قدرتمند حزب الله توازن قوا را برهم می زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..