تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیلی: پرسپولیس فوق‌العاده بازی می‌کند

کد خبر: ۴۸۳۵۵۳

۹۰۰  بازدید

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس فوتبال را فوق العاده خوب بازی می‌کند و می‌تواند از سد الهلال عبور کند.

خبرگزاری فارس: سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس فوتبال را فوق العاده خوب بازی می‌کند و می‌تواند از سد الهلال عبور کند.

حمید استیلی درمورد بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس ایران با الهلال عربستان گفت: لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر ایران متفاوت است. آنالیز و تجزیه و تحلیل حریف خیلی مهم است. ما در این دوره هم از میزبانی تیم‌های عربستانی محروم هستیم و باید در عمان از الهلال میزبانی کنیم که گفته می‌شود بلیط‌های بازی‌ها را هم خریده‌اند، البته اینها مسائل حاشیه‌ای است و خیلی مهم نیست. آنچه اهمیت دارد مسائل فنی درون زمین است.

وی ادامه داد: الهلال دو سال پیش ما را حذف کرد، اما اکنون پرسپولیس نقطه ضعفش را پوشانده و در خط دفاع و دروازه‌بان مهره‌های خوبی جذب کرده است و شرایط پرسپولیس بهتر شده است. هرچند باخت در دربی از نظر روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس را تحت‌تأثیر قرار داد که اثرش را در بازی با سپاهان دیدیم، اما پرسپولیس توانست سپاهان را شکست بدهد و با برد به اسیا برود.

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به حضور مهره‌های تأثیرگذار این تیم مقابل الهلال گفت: خوشبختانه در این دیدار بازیکنانی مثل کمال کامیابی‌نیا و سیدجلال حسینی حضور دارند. بازی اول بسیار مهم است، اگر پرسپولیس حریف را به‌خوبی تجزیه و تحلیل کند، می‌تواند از سد الهلال عربستان عبور کند. نقطه ضعف این تیم فاصله زیاد بین بازیکنان نیمکت‌نشین و اصلی است. تمرکز برانکو روی 14-13 بازیکن پرسپولیس است و بازیکنان ذخیره شاید کارایی آنها را نداشته باشند، همان‌طور که در بازی با سپاهان و دربی پایتخت این مسئله را مشاهده کردیم.

استیلی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند الهلال را در مسقط شکست دهد، گفت: الهلال یک تیم کاملاً حرفه‌ای است، اما نباید فراموش کنیم پرسپولیس هم پتانسیل بالایی دارد و فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند. در فاز تهاجمی بسیار خوب است. با این حال سرخ‌پوشان نباید مقابل الهلال غفلت کنند، زیرا ممکن است همان اتفاق بازی با استقلال تکرار شود.

وی در مورد اینکه چرا در تیمی مربیگری نمی‌کند و پیشنهاد تیم خونه‌به‌خونه بابل را هم رد کرد، گفت: من از لیگ برتر هم پیشنهاد داشتم، اما قسمت نبود. باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیلی: پرسپولیس فوق‌العاده بازی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..