تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه مشترک ایران و ژاپن برای ارتقای توانمندی زنان

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، که در جریان سفرش به ژاپن برای شرکت در دومین سمپوزیوم زنان ایران و ژاپن با تارو آسو معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی دیدار کرده بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود توانمندسازی زنان را یکی از راهبردهای مهم برای استفاده بهتر از ظرفیت‌های ایجاد شده در سایه پیشرفت‌های تکنولوژیک و ارتباطاتی دانست و با اشاره به همکاری ایران و ژاپن در این زمینه، ابراز امیدواری کرد با ادامه برنامه‌ها و اقدامات مشترک دو کشور این هدف مهم محقق شود.

شهیندخت مولاوردی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در جریان سفر به ژاپن برای شرکت در دومین سمپوزیوم زنان ایران و ژاپن؛ در دیدار با معاون نخست وزیر ژاپن در رابطه با بهره گیری از فرصت ها با ایجاد ظرفیتهای جدید ناشی از پیشرفتهای تکنولوژیک و ارتباطاتی برای مشارکت و نقش آفرینی زنان در عرصه اجتماعی صحبت شد. در دانشگاه کیوتو ژاپن به اراده و فضای مثبت برای استفاده از توان واقعی زنان در ایران و ارتقای سطح معلومات و دانش و مهارتهای زنان و دختران ایرانی پرداخته شد. باتوجه به اشتراکات فرهنگی و تاریخی با ژاپن در دیدار با وزیر توانمندسازی زنان این کشور، در خصوص تبادل تجربیات موفق و ایده های جدید نشستی داشتیم. در روز برگزاری دومین سمپوزیوم زنان ایران و ژاپن؛راهبرد اساسی دولت ایران در زمینه توان افزایی اقتصادی زنان، شامل «مدیریت، ساماندهی، توانمندسازی و توسعه زمینه های اشتغال پایدار زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست، دختران فارغ التحصیل دانشگاهی و زنان روستایی و عشایری با تأکید بر حفظ شأن و کرامت انسانی زنان در خانواده و اجتماع، تحقق عدالت اجتماعی و توجه به تحکیم بنیان خانواده» است."
برنامه مشترک ایران و ژاپن برای ارتقای توانمندی زنان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه مشترک ایران و ژاپن برای ارتقای توانمندی زنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..