تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای عراقی 14 روستا را از کنترل داعش آزاد کردند/ نیروگاه اصلی برق موصل در آستانه بازپس‌گیری

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، ژنرال عبدالامیر رشید یارالله فرمانده کل عملیات آزادسازی غرب موصل در بیانیه‌ای اعلام کرد که در روز اول شروع عملیات بازپس گیری غرب موصل، نیروهای عراقی موفق شده اند 14 روستا را از داعش پاکسازی و آزاد کنند.

عملیات آزادسازی غرب موصل پس از هفته‌ها بامداد دیروز (یکشنبه اول اسفند) با فرمان «حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده کل عراق آغاز شد.

براساس این بیانیه، نیروهای عراقی در آستانه کنترل نیروگاه اصلی برق موصل هستند که برق کل منطقه غربی موصل را تامین می‌کند.

ارتش عراق، نیروهای پلیس فدرال و نیروهای حشد الشعبی از نیروهای شرکت کننده در عملیات آزادسازی غرب موصل هستند.

در آغاز عملیات نیز جنگنده‌ها و توپخانه ارتش عراق مواضع تروریست‌های داعش را هدف قرار گرفتند.

نیروهای عراقی در ماه ژانویه موفق شده بودند شرق موصل را از کنترل داعش خارج کنند. مقامهای عراقی امیدوار هستند که تا پایان سال 2017 کل شهر موصل که پایگاه اصلی داعش در عراق محسوب میشود از دست داعش آزاد شود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/8AUWY



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای عراقی 14 روستا را از کنترل داعش آزاد کردند/ نیروگاه اصلی برق موصل در آستانه بازپس‌گیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..