تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار از زندان در این کشور مجازات ندارد!

 فرار از زندان در این کشور مجازات ندارد

 
اگر یک زندانی در آلمان فکر فرار به سرش بزند، برای این کار مجازات نمی شود، به دلیل اینکه فرار از زندان در این کشور کاملا مشروع و قانونی است.


بنا بر این گزارش، بر خلاف قوانین سایر کشورها، آلمان زندانیانی را که از زندان ها فرار می کنند مجازات نمی کند. این در حالی است که در سایر کشورهای جهان فرار از زندان باعث افزایش مجازات، از دست دادن امتیازات های به دست آورده توسط زندانی و یا اقدامات تأدیبی مقتضی همراه شود تا به نوعی پیام و درس عبرتی برای اقدامات مشابه باشد، ولی این قضیه در آلمان شکل و سیاق دیگری دارد.

تاریخ وضع قانون فرار از زندان در آلمان به سال ۱۸۸۰ میلادی بازمی گردد. قانونگذاران آلمانی بر این باور بودند که آزاد بودن و تلاش برای دستیابی به آزادی فطری بشر است. به همین دلیل تصمیم گرفتند تا فرار از زندان را غیرقانونی اعلام نکنند، ولی با وجود این، یک راز در ورای این قانون وجود دارد.

 فرار از زندان در این کشور مجازات ندارد

 

در چه صورت فرار از زندان در آلمان جرم نیست؟!

فرار از زندان در آلمان مغایر با قانون این کشور نیست، ولی تنها در صورتی که زندانی در فرآیند فرار به دارایی های زندان آسیبی وارد نکند؛ بریدن میله ها با اره، ویران کردن حصار و دیوارها، آسیب رساندن به فرد دیگر از جمله این کارها هستند‌. اگر زندانی در طول فرار یکی از این کارها را انجام دهد، مجازات می شود‌. به همین دلیل، تعداد خیلی کمی از فرار از زندان های آلمان با عدم مجازات روبه رو می شوند.

اتریش و مکزیک هم قانون مشابهی دارند، ولی در صورتی که زندانی در اثنای فرار پنجره را بشکند و از آن بیرون بپرد و یا به دارایی های زندان آسیب وارد کنند مجازات می شود.

فرار از زندان در این کشور مجازات ندارد 
بنا بر ماده ی ١٥٤ سیستم قضایی مكزیک اقدام به فرار از زندان مجازات ندارد، مگر اینکه با یک یا چند زندانی دیگر تبانی کند و یا رفتارهای خشونت آمیزی در طول فرار علیه دیگران از آنها سر بزند، در این صورت با شش ماه تا سه سال حبس مجازات خواهد شد. در غیر این صورت، پس از دستگیری مجازات معهود خود را بدون کم یا زیاد از سر خواهند گذراند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار از زندان در این کشور مجازات ندارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..