تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش باران کوثری به تشکر جردن باروز+عکس

باران کوثری تصویری از نوشته فارسی جردن باروز در اینستاگرام گذاشت و از مردم کرمانشاه برای رفتار مهمان‌دوستانه با کشتی‌گیران آمریکایی تشکر کرد.


به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ باران کوثری تصویری از نوشته فارسی جردن باروز در اینستاگرام گذاشت و از مردم کرمانشاه برای رفتار مهمان‌دوستانه با کشتی‌گیران آمریکایی تشکر کرد.
 
به گزارش خبرآنلاین، بازیگر «هفت ماهگی» در این باره در اینستاگرام نوشت: «جردن باروز ستاره کشتی آزاد آمریکا، پس از مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که امسال در کرمانشاه برگزار شد در اینستاگرام خود به فارسی از ایرانی ها تشکر کرد.
 
اختلافات دولت‌ها ( آن هم از نوع ترامپ )، ارتباطى به ملت‌ها ندارد. صد آفرين به و تشكر از مردم كرمانشاه كه با مهمان نوازى چهره واقعى صلح طلب و مهمان نوازملت ايران را بيشتر به مهمانان امريكايى نشان دادند.»

عکس/ واکنش باران کوثری به تشکر جردن باروز

منبع:فرادید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش باران کوثری به تشکر جردن باروز+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..