تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعشی ها در حال خارج کردن خانواده های خود در غرب موصل هستند

سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:

پرچم داعش
منابع عراقی از اقدام داعش در تخلیه خانواده های تروریست های خود از مناطق غربی موصل به علت پیشروی های برق آسای نیروهای عراقی خبر دادند.

به گزارش بی‌باک به نقل از شبکه السومریه، یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد: داعشی ها در حال خارج کردن خانواده های خود از برخی مناطق غرب موصل به ویژه مناطق نزدیک به محورهای عملیات نیروهای عراقی در کرانه راست هستند.

این منبع بیان کرد: علت تخلیه فوری خانواده های تروریستهای داعش از برخی مناطق غربی موصل به این دلیل است که این مناطق در آستانه درهم شکستن هستند.

منبع عراقی تاکید کرد: مشخص نیست که خانواده های داعشی ها دقیقا به کجا می روند.

شایان ذکر است که نیروهای عراقی صبح امروز عملیاتی را در غرب موصل ضد داعش آغاز کرده اند و تاکنون پیشروی های مهمی به دست آوردند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعشی ها در حال خارج کردن خانواده های خود در غرب موصل هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..