تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سه ستاره» احسان علیخانی از ۱۴ اسفند روی آنتن می‌رود

«سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی از شنبه ۱۴ اسفند روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

 به گزارش سینماخبر،برنامه «سه ستاره» که سال گذشته نیز از اواخر اسفند ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت و به بررسی بهترین های تلویزیون می پردازد، امسال از ۱۴ اسفند به شبکه سه می آید.

در این برنامه که به نوعی جشنواره مردمی انتخاب برنامه‌های تلویزیونی یک ساله سیما است آثار تلویزیونی در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی هیات انتخاب قرار گرفته که در نهایت به داوری مردم گذاشته می شود.

این برنامه قرار است هفت شب ادامه داشته باشد و بعد از آن دوباره در شب تحویل سال روی آنتن می رود.

هم اکنون آیتم هایی در فضای مجازی منتشر شده است که هنرمندانی را نشان می دهد که در این آیتم ها برای ویژه برنامه تحویل سال با احسان علیخانی همکاری می کنند.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سه ستاره» احسان علیخانی از ۱۴ اسفند روی آنتن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..