تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه ربیعی به کمیسیون اجتماعی درباره قانون کار

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی درخواست بازگشت لایحه اصلاحیه قانون کار به مجلس را ارسال کرد.

صراط: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی درخواست بازگشت لایحه اصلاحیه قانون کار به مجلس را ارسال کرد.

به گزارش فارس، لایحه اصلاحیه قانون کار مردادماه امسال در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و برای بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع داده شد، تا پس از بررسی، کلیات آن رد یا تصویب شود.

به گفته نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، این لایحه بدون جلب نظرات شرکای اجتماعی در مجلس اعلام وصول شده و باید پس از بازگشت به دولت در نشست‌های تخصصی گروه‌های مختلف به بحث و بررسی گذاشته شود.

تاکنون 3 جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس پیرامون بررسی لایحه اصلاحیه قانون کار برگزار شده و نشست بعدی آن نیز در صورت عدم بازگشت لایحه به دولت، اوایل سال 96 خواهد بود.

بدین‌ترتیب، تشکل‌های کارگری در نشستی با حضور وزیر کار، خواهان بازگشت این لایحه به دولت شدند و علی ربیعی وزیر کار نیز وعده کرد تا این لایحه را به دولت بازگردانده و با مشورت آنان تقدیم مجلس کند.

طبق آخرین بررسی‌ صورت گرفته، علی ربیعی در روزهای اخیر نامه‌ای به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نوشته تا کار بررسی لایحه متوقف و به دولت بازگردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه ربیعی به کمیسیون اجتماعی درباره قانون کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..