تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احضار مربی و بازیکن تیم والیبال سایپا به کمیته انضباطی

بعد از اتفاق های دیدار دو تیم سایپا و صالحین ورامین بازیکن و مربی تیم سایپا به کمیته انضباطی احضار شدند.

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار سوم دو تیم سایپا و صالحین ورامین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال با برتری سه بر دو سایپا و صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ هرماه شد.

بر این اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون والیبال مسعود آرمات سرمربی و حیدری بازیکن سایپا  به نشست فوق العاده این کمیته که فردا (دوشنبه) ساعت ۱۱ برگزار می شود احضار کرد.

به گزارش ایسنا، همچنین تعدادی از بازیکنان صالحین ورامین به نشست هفته آینده کمیته انضباطی احضار می شوند که اسامی آن ها به زودی از سوی کمیته انضباطی اعلام می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احضار مربی و بازیکن تیم والیبال سایپا به کمیته انضباطی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..